My Horses

Sitter o letar lite tävlingar till mig o Babe så här ser det ut just nu.
 
1maj Vingåker: Lokal 90cm A
Regional 1m A
 
3maj Kumla: Lokal 1m A+A:0
 
9maj Vingåker: Virus Grand Prix (vet inte höjd än)
 
18maj Pålsboda: Regional 1m A+A:0
 
26maj Vingåker: Lokal 90cm A
Regional 1m A
 
Sen har jag inga mer tävlingar inbokade men letandet fortsätter ska först prova 90-1m o sen se om jag kan gå vidare till 110-120cm inget är ju omöjligt..
 
 
Jag o Juni i Karlslund, gick väl sådär hon vägrade på sista o jag åkte av, hehe men men hon e riktigt duktig den hästen asså Där hoppar vi LD 80cm men hon skulle lätt klara en LC 90cm om hon började träna igen.
Juni o jag har många fina minnen tsm<3 Love you <3
 
Det är med denna häst jag ska vinna tävling efter tävling o bara satsa allt!! Tror hon elr VI kan gå låångt, det är bara träning träning träning som gäller!  O det finns inge bättre än att känna att man har lyckats TILLSAMMANS!
 
O med Dessan får framtiden avgöra vad som kommer hända för jag har ingen aning, Emilia kanske får henne om hon inte kommer började rida Juni o tävla henne, tror faktist Juni o Emilia kan lyckas på banorna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moaaakarlsson.blogg.se

Tjoo! välkommen till min blogg, jag heter Moa och jag är en 13 årig tjej som älskar Hästar, vara med vänner och One Direction!

RSS 2.0